17 Ekim 2014 Cuma

Neeee biri atistirmalik mi dedi???



Ahhh su tv karsisi, battaniye altinda koltuga yayilmisken, kafanin icinde cerezlerin, cipslerin, cikolatalarin ucustugu an. Ve senin mutfaga gidip-gitmemek arasindaki savasin.Benim bu zamanlarim kis aylarinda resmen tavan yapmakta,tabii sonrasinda da gelsin kaloriler, gitsin kilolar dicem de iste oyle olmuyo maalesef. Gitmiyolar , yapistikca yapisiyolar insanin uzerine.

neyse gecen yil yine boyle kendimi biraktiim, evdeki baskulle goz goze gelmemeye calistigim bir donemde aldik iste biraz bi kilo. ocak 2014'te ilk defa Dukan rejimini denedim bir 6 ay kadar, ideal kiloma kavustum derken Turkiye'ye gittik her yaz oldugu gibi ve olanlar oldu. sabitleme bolumunu yapamadim. gerci bol bol yuruyup yuzup hareket ettigim icin beklediimden az kiloyla dondum ama iste fazlalik fazlaliktir. Dukan rejimi bana zor gelmedi cunku internet araciligiyla bicok guzel blogla tanistim ve mutfakta yemek pasta borek yapmayi seven biri olaraktan farkli farkli bir cok tarif denedim, o yuzden zordu diyemem. ha tabii bunun yaninda duzenli olarak spor yaptim, calistigim ve ogluslarimla ilgilenip ayrica spor salonuna gitmeye vaktim olmadigindan, acikcasi kapali bi salonda spor yapmayi da sevmedigimden, is yerindeki ogle arasini hizli yuruyuslerle degerlendirdim. Verilecek bikac kilo fazlaligim halen olmasina ragmen henuz bir rejime baslamak icin pek motive degilim, sadece dikkat ediyorum oglen yuruyuslerime devam ediyorum, abur cuburla cok siki fiki olmamaya calisiyorum.
neyse efenim cok uzattim, dukan yaparken denediim ve halen de ara ara yaptigim, cok sevdigim, lezzetli, kurtarici tarifler var, iste simdi onlardan birini paylasmak istiyorum sizinle. Kitir gevrek, isterseniz sabah kahvaltinizda, sutun-yogurdun icine katarak hatta kucuk meyve parcaciklari da ekleyerek yiyin, isterseniz de atistirmalik olarak.

Gelelim tarife:

-  4 yemek kasigi yulaf kepegi
- 1 cay bardagi su
- 1 yemek kasigi toz tatlandirici / tatlandirici kullanmak istemezseniz 2 yemek kasigi toz seker yeterli olacaktir
- 1/2 tatli kasigi tarcin

 istenirse hani pistikten sonra ya da yerken icine biraz goji berry (kurt üzümü) , ya da minnak parcalara ayrilmis bi meyve de ekleyebilirsiniz sabahlari ama sart diil


Butun malzemeleri karistirin, yagli kagit serdiginiz firin tepsisine incecik yayiyoruz. 180° C isinmis firina atip 15 dk pisiriyoruz. Firindan cikardiktan sonra biraz daha kitirlasiyor yani ilk firindan cikinca hafif kitir olmazsa panik yok kuruyunca biraz daha kitirlasiyor.
Iste bu kadar!!!  atistirmaliginiz ya da sabah gevreginiz hazir, tadi mi? ne siz sorun ne ben soyliyeyim, yapin da gorun derim.sonra siz soylersiniz bana nasil oldugunu. Kalorisimi?? yok denecek kadar az ama su hazir aldigimiz icinde bircok koruyucu madde olan gevreklerden daha saglikli oldugu kesin bence. Hadi ben kaçtim. Afiyet sifa olsun! Sevgiyle kalin!

4 yorum:

  1. Ben Serap Karataş
    Canım hayırlı olsun blog ve kolay gelsin bisous🎁🎉🎊

    YanıtlaSil
  2. Hemen denedim keske daha onceden de bilseymisim tv karsisinda gecirdigim yillarima yanarimmm ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun Sorcerer, dimi ama denemek lazim mutlaka mis mis

      Sil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...