28 Ekim 2014 Salı

Noël kaktüsü


Iste her sabah is yerinde, odamin kapisini açar açmaz göz göze geldigim güzellik. Bakarmisiniz ciceklerinin güzelligine zarifligine. her biri ayri narin dantel parcasi sanki, cok seviyorum çook.
 Masallah deyin bakayim kocaman bi masallah cicegime benim.
Adiyla bence hic bagdasmiyor bu çicek,  fransizcasi noel kaktüsü, turkçede adi ne bilmiyorum ama yani benim kafamdaki kaktus imajiyla alakasi yok sonucta. Bu ilk cicek verisi noel kaktusumun. Maalesef çiçeklerin noël zamanina denk gelmesi biraz nadirmis. Esim Kehl'de (Almanyanin Strazburgla sinir sehri Kehl, bize cok yakin arabayla ben diyeyim 10 dakka sen de 15, hatta laf aramizda ben Kehl'i bazen Strazburg'tan daha cok severim. Niyesi var mi canim, daha kucuk daha sakin park yeri sorunu yok, kalabalik sorunu yok her taraf yemyesil daha ne isterim...eee hadi kapatayim artik su parantezi , neyse size soyle bol fotografli bi Kehl yazisi sozum olsun). neyse ne diyodum, esim Kehl'de kurulan bi pazarin sonunda yere atilmis olarak bulmus bu cicegi, benim de cicekleri cok sevdigimi bildigi icin alip eve getirmis. ilk geldiinde cicek, yaprak falan  ne gezer bi tek kökü kalmisti kupkuru. ama iste biraz yeni toprak guzel bi saksi, biraz gunes isigi ve su , ve tabiiki booool sevgiyle bu hallere geldi kaktusumuz.



 Bunlarda odamin camindaki diger fistiklar, orkidelerim de kaktusu gorunce kiskanip tomurcuklandilar hemen, yakindir o tomurcuklarin da patlamasi.




2 yorum:

  1. Ayyy canım çok güzel... çok kıskandım..

    Bak burdaki süsleri de kullanabilirsin.
    http://www.dekoraynasi.com/yilbasi-kapi-susleri-2015

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel açmış, sizin her tarafından çiçek vermiş. Sevgiler

    YanıtlaSil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...