21 Ekim 2014 Salı

Petit pull tricoté & Knitted pullover



Soguk kis gecelerinin benim için vazgecilmez sicacik, içimi isitan aktivitesi hiç suphesiz orgu ormek. Model begenmek, modele gore gidip yuzlerce ip yumaklarinin arasinda kaybolarak uygun ipleri secmek, ilk bilmem kac ilmekle orguye baslamak, ilerledikce mutlu olmak , hosuma gitmediginde hiç uzulmeden sokup tekrar yeniden baslamak..hep mutluluk kaynagi benim icin bunlar.



Iste bu sezonun ilk kazagi, bakalim kimin için olacak????

Model Phildar dergisinden ama baya degisikliklere ugradi bi tek renkler ayni. gri, beyaz ve kirmizi. Bunlar hep kis renkleriymis gibi gelir bana ve cok severim birbirleriyle uyumlarini. Neyse bakalim hadi bana ve butun baslayacak olanlara kolay gelsin , hep mutlu oldugunuz seyleri yaparak geçsin zamaniniz. sevgiyle kalin! 


Tricoter, c'est mon activité favorite d'hiver. J'adore choisir le modèle, décider pour les couleurs, d'aller au magasin de laine pour choisir mes pelotes, se perdre parmi toutes ces laines douces... Je peux rester pendants des heures et des heures dans ces magasins. Cette année j'ai commencé un peu plutôt à tricoter. J'étais tellement impatiente de commencer à réaliser ce modèle de Phildar. C'est vrai que je l'ai pas mal personnalisé, à part les couleurs bien sûr: rouge, gris et blanc.
 ca sera pour qui ce petit pull tout doux????? 
Allez vous aussi , mettez vous au tricot. Bonne journée!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...