16 Kasım 2014 Pazar

Monday look 6 - My little Leopard



Merhabalar,
insallah guzel bir hafta sonu geçirmissinizdir. Malum bizde geçen hafta boya olaylari oldugu için butun hafta sonu yerlestirme ve temizlikle geçti, yorulduk ama degdi. tertemiz evimde koltuguma kuruldum, elime kahvemi bilgisayarimi aldim soyle bi  "ohh dunya varmis" dedim ve artik bi klasik haline gelen Monday look'a buyrun ediyorum sizi.



Leopari çok severim çoook ama dozu onemli tabii. Bence hazirlanan bir kombinde 1 parça leopar yeterli. ben de hakkimi bluzumdan yana kullandim. taki olarak sadece yuvarlak bakir tonlarinda kupeler kullandim, zaten bluz hareketli diye kolyeyi bosverdim. Kamel etegim ve tam da is yerinde butun gun kosusturmalik yukseklikte topuklari olan koyu kahve hardal ayakkabilarimla tamamladim.





Aslinda kasim ortasina gore burda havalar hiç de fena degil. o yuzden ben de trenchcoat umu belki de bu sezon son kez giyeyim dedim.  


Hepinize çok guzel bi hafta diliyorum. benim haftam guzel bi baslangica merhaba diyecek, ayrintilar yakinda. Sevgiyle kalin!






 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...