29 Aralık 2014 Pazartesi

Exodus - Gods and Kings


Coucou tout le monde, j'ai vu dernièrement ce film, j'ai adoré. Il dure 2h30 mais je n'ai pas vu le temps passer.
"L’histoire d’un homme qui osa braver la puissance de tout un empire. Ridley Scott nous offre une nouvelle vision de l’histoire de Moïse, leader insoumis qui défia le pharaon Ramsès, entraînant 600 000 esclaves dans un périple grandiose pour fuir l’Egypte et échapper au terrible cycle des dix plaies"
Pour voir la bande annonce ICI, bye bye!
 
Selamlar, geçen aksam arkadaslarla EXODUS-tanrilar ve krallar filmini gormeye gittik. Fransa'da 24 aralikta gosterime girdi. Turkiye'de de gosterimde sanirsam. fragmanini gormek için buraya tiklayabilirsiniz  
 
"Ridley Scott tarafından yönetilen film , kutsal kitap ve Musa'nın hayatını anlatan tevratın bazı bölümlerinden esinlenerek hazırlanmış . Doğduğu günden , Mısır kraliyet ailesi tarafından evlat edinilişine , firavuna baş kaldırıp , ibranileri serbest bıraktırışına ve ölümüne kadar geçen zamanı anlatıyor"
 
Film bi kere 2 buçuk saat surdugu için ve ben uzun filmleri sonuna kadar izleyemedigim için, kendimden supheliydim. resmen astim kendimi, nasil geçtigini anlamadim o kadar vaktin. bi kere anlatilan hikaye super ilgi çekici ve hemen tarihin bu bolumunu tekrar okuma istegi uyandirdi bende. eminim 3D izleyebilseydim daha harika olurdu. ben bakamiyorum 3D filmlere resmen bas agrisi, mide bulantisi boyle ilginç ilginç haller yaratiyo bende.
Ben bayildim filme hele Christian Bale muthis bi oyunculuk sergilemis, çok yakisikli çoook!
Benden soylemesi kaçirilmayacak bir film, simdiden iyi seyirler!

6 yorum:

  1. Filmin gerçekleri tam olarak yansıtmadığını ve vasat olduğunu söyleyenler vardı. Fragmanı da izleyince pek hoşuma gitmedi. Hz. Musa'yı tam bir savaşçı gibi gösteriyor olmaları da beni biraz düşündürmedi gibi değil. Özellikle efektlerde ve kurgularda epey eksilik var gibi. Sanırım bu eksikliği yakışıklı Bale ile kapatmak istemişler .. Batman serilerinden sonra bir sempati duymaya başladım. Ama bu benim yorumum tabii, zevkler tartışılmaz derler. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiiki Inci, aynen zevkler ve renkler olayi, ama farkli bir gorus olmasina sevindim, sonucta yaziyi okuyanlar farkli iki gorusu de degerlendirip oyle karar verebilirler, çok fikirlilik iyidir, sevgiyle kal, bye bye!

      Sil
    2. Farklı düşüncelere dayanamayan onca insan var ki.. Teşekkür ederim Sultan. Predestination adlı bir film var bilmem sever misin? Yorumunu merak ediyorum :)

      Sil
    3. bilmezmiyim, oyle çoklar ki degisik olana, kendisi gibi olmayana henuz hosgoruyle bakamayanlar. sanirim onemli olan farkliliklarimizla birbirimizi tamamlayabilmek !!! yok predestination izlemedim ama not ettim, bi ara bakip yazarim sana yorumumu

      Sil
  2. Sevgili Sulti's, ben de izledim bu filmi, icerik olarak bilmiyorum ne kadar gerçekci ama sinematografik yoneyle izlenebilir bir film ayrica bazi konular sinemaya uyarlaninca biraz degisiyor. Ama 2 bucuk saat gene de cabuk geciyor. Izlemeye deger, sevgiyle kall

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet icerik olarak bu donemi çok okuyup emin olmadan ben de konusmak istemem ama dedigin gibi ben de anlamadim o kadar saatin nasil geçtigini, tesekkurler ugradigin için bloguma ama gelecek sefere en azindan adini da yazarsan sevinirim en azindan isminle hitab etmek için, sevgiyle kal

      Sil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...