19 Ocak 2015 Pazartesi

Giorgio Armani-Douglas


Un petit cadeau pour mon homme acheté chez Douglas et les échantillons offerts. Il a le même parfum depuis des années et moi j'adore....En coffret, 1 Eau de parfum de 50ml+ Baume après rasage 75ml+ Gel douche 75ml. Je n'ai pas encore essayé tous les échantillons mais, je pense que "petite robe noir" de Guerlain n'est pas pour moi et Kenzo c'est pas mal. Pour les autres les commentaires vont venir bientôt après avoir les essayé. Bye bye!
Sevgili için hediye aldik ogluslarimla, çok zor olmadi seçmek çunku yillardir bu kokuyu kullaniyor. harika bir kokusu var. Aslinda sadece parfum için girdik Douglas'a ama kofre halinde gorunce bunu kaptik çiktik. parfum, dus jeli ve tras sonrasi kremi var.
Gelelim esantiyonlara, onlar tabiiki benim ve denemek istedigim seyleri seçmeme izin verdi satici bayan. en çok La Roche Posay'in minik tek kullanimlik tupte olan makyaj temizleyicisini ve  Shisheido'nun yagli ciltler için olan matlastirici kremini merak ediyordum. denedikten sonra fikirlerimi yazacagim.
Güzel kokularla kalin, bye bye! 




-

2 yorum:

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...