8 Şubat 2015 Pazar

Monday Look - 13


Iste karsinizda en rahatindan bi Monday Look. Illa aksamdan hazirliyacagim ertesi gun giyeceklerimi yoksa isim zor sabah hazirlarsam. Slim pantolonlari ya stilettolarla, ya da biker botlarla seviyorum kullanmayi. Burda havalar buz olunca stilettolarla giymek için biraz daha beklicez.


Kisin snood lari atkilara tercih ettigimi soylemistim, hatta çok usuyorsam icerde bile olsam çikarmiyorum boynumdan, oyle yumusacik, oyle sicaciklar ki. Iste bunu da canim arkadasim Yesim'im ormustu bunu bana, çok severim


Topuklulari ne kadar çok sevsem de duz ayakkabi ve botlarin rahatligi tartisilmaz tabii.


Ocak ayinda dolabima eklenenlerden. nasil sevdim nasil sevdim anlatamam dayanamayip iki rengini de aldim. yumusacik, tuylu tuylu durup durup kendimi kucakliyasim gelio. Bu seferlik de bu kadar, iyi bakin kendinize blogcanlar, iyi bir hafta diliyorum hepinize!


Siyah ceket, Kazaklar: Orsay
Slim pantolon: Koton
Bot: Pimkie
Snood: arkadasim ördü
çanta: Eric Laville


6 yorum:

  1. Mutlu bir hafta dileklerimle sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok merci sevgili blogger, sana da çok guzel bir hafta diliyorum, minik meleklerinle guzel, basarili bir donem olsun insallah

      Sil
  2. Kazaklara ben de bayıldım, yumuş yumuşlar :))

    YanıtlaSil
  3. Cok hos bir monday outfit olmus iyi haftalar dilerim

    YanıtlaSil
  4. cok mercii sorcerer sana da iyi haftalar

    YanıtlaSil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...