7 Şubat 2015 Cumartesi

Un bonnet, un snood!


Yine terapi yaptim kendime, orgu ordum. iste ortaya çikanlar. Onatcigima bir sapka, Ardacigima da bir snood, boyunluk.


Ipler elde kalanlardan, Onat seçti. Modeli de çok basit internetten buldugum klasik bir model. 3 n° sis kullandim.

 



Ardacigim 2 hafta sonra kayak tatiline gidecek, mavi snoodu ona ordum. Atkidan çok daha pratik oldugunu dusunuyorum. hem kuçucuk bir parça hem de atki gibi dola dola ugrastirmiyor, ayrica ormesi de çok basit, çabuk bitiyor. 


Sevgiyle, gelecek yazida gorusmek uzre, sicak tutun kendinize bu soguk havalarda!

4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  2. çok merci sevgili Nilgun

    YanıtlaSil
  3. Ben de bizim ufaklığa şapka ve atkı takım örmüştüm, hastalıktan yayınlayamadım daha.
    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim geçmis olsun, ben de diyodum bu kiz kayboldu ortaliktan ama vaktin olursa yayinla yine de sapka atki takimini bekliyorum fikir verir

      Sil

Sen de yaz, bekliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...